Blaja bosan, cuti laaaaaaaagi BOSAN!!

Saturday, November 12, 2011

|
Weheyyyyyy... bosan la weh cuti cenggini... maka di malam yg cukup cukupppp mmbosang-kang.. aku pun conteng2 la buku yg berhabuk, beli da lame tapi baru nak bukak plastik... lalalalalaaa~~


siap je sketch, maka dengan malasnye tangan click ke AI (Adobe Illustrator)
aku pun xtau la aku buat bende haram ape ni...wallaweyy..
malas sieelll~



tibe2 dalam malas tu aku rase nak buat watak aku lak kannn~
1st, sketch.. name die ni gendud. haha~




dan proses2 seterusnyaaa...
pakai pen tool jek.trace balek..but jgn trace 100% sebijik.
kalau x creativity tu terhad..




tambah2 sikett hiasan..




oh ya..die ni kucing taw. tp aku pun keliru dgn identity die..
but, sape kisah?  muahahahha~~




tgn lg seblah.. letak name tag. 'GENDUD' okayh.




okay, part ni aku suke.. dlm design2 ni, kite bole dapat reka karakter lain lak dr watak yg 1st.
si rabbit tuh. tapi aku nak pakai die utk comic nanti.. bukan skrg.. hhehe



then, tambah la bckground.. 
so xde la 'lame' sgt gambo tu yerr~
gambo blakang tu pun aku design simple2 jek..




dialog box.. A-oo = Hello.. haha.. pengaruh Teletubbies siot.
sumpah anak buah aku yg bg pengaruh.




Hasilnye.. aku dah malas. sbb aku sgt laparrrrr.. so aku xrajin nak kale2..
bio simple jek..
plus aku sgt suke hitam dan putih..


NOW, my gundud ready to gooooo~~
love you gundud.


0 comments:

si budak kucing

My Photo
jargmehz nsr
saya kanak2 riang.sila jangan buli saya.sebab kalau saya marah,saye nanges..hahaha
View my complete profile